Voorwaarden

1 Bestellingen via de webshop

Na ontvangst van de bestelling en betaling, wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen in behandeling genomen en ontvangt u een bevestiging per e-mail. Alle getoonde prijzen zijn vrij van BTW en inclusief verzendkosten.


2 Betalen

U kunt op verschillende manieren betalen; door middel van Ideal en PayPal. Wanneer u uw bestelling afhaalt in het atelier, kunt u met PIN betalen. Alle prijzen zijn vrij van BTW.


3 Verzenden

Uw bestelling wordt verstuurd met Postnl of DHL. De kosten voor het verzenden binnen Nederland zijn gratis. Voor levering naar het buitenland wordt u geinformeerd wat de verzendkosten zijn.


4 Levertijden

De levertijd kan per artikel verschillen. Sieraden die voorradig zijn worden binnen 3 dagen verzonden. Indien de sieraden niet op voorraad zijn, wordt u op de hoogte gebracht van de levertijd.


5 Annuleren

U kunt uw bestelling binnen 24 uur na bestelling nog wijzigen of annuleren per e-mail met opgave van reden. U ontvangt van mij een bevestiging van de wijziging of annulering. Sieraden die speciaal voor u gemaakt worden of gemaakt zijn, kunnen niet geannuleerd of geruild worden.


6 Ruilen of retourneren

Wilt u de bestelling na ontvangst ruilen of retourneren, dan dient u dit binnen 7 dagen kenbaar te maken via info@anazazi.nl. U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product (mits ongedragen en onbeschadigd) retour te sturen.

Komt een product beschadigd terug, dan heeft de consument enkel recht op de restwaarde van het product. Bij schade worden de herstel kosten in rekening gebracht bij de consument.

U krijgt het aankoopbedrag op uw rekening terug gestort binnen 30 dagen. De kosten en eventuele verzekering van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Sieraden die speciaal voor u gemaakt worden of gemaakt zijn kunnen niet geannuleerd of geruild worden.

Stuur het pakket verzekerd met de factuur en uw naam en adresgegevens naar:

Anazazi Jewels
Kroonprins 19
7481 CG Haaksbergen

(vermeld GEEN woorden als juwelen of sieraden in het adres of op de verpakking).

Aankopen die in mijn atelier gedaan zijn, mogen alleen geruild worden voor een ander product of tegoedbon indien dit van te voren in het atelier is besproken.


7 Garantie

Alle sieraden hebben na aankoop 3 maanden garantie op materiaal- of constructiefouten.

Buiten de garantie vallen gebreken, die optreden in dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van:

  1. de niet-inachtneming door koper van gebruiks- en onderhoudsvoorschriften ????
  2. slijtage door het dragen
  3. bewerking en/of reparatie door derden, waaronder de koper
  4. slijtage aan edelsteenzettingen en breuk of verlies van edelstenen

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


8 Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@anazazi.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumentengeschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De consument heeft de verplichting bij ontvangst van het product, te controleren of het product voldoet aan de vereisten die voorvloeien uit de overeenkomst. Indien de consument van mening is dat het geleverde, niet voldoet, dient hij dit onmiddellijk na de levering, maar uiterlijk 7 dagen nadat de feitelijke overdracht van het product heeft plaatsgevonden, schriftelijk en gemotiveerd aan Anazazi Jewels mede te delen.

Klachten met betrekking tot zichtbare gebreken dienen direct na de ontdekking daarvan, maar uiterlijk 7 dagen na de feitelijke ontvangst van het product aan de consument, bij voorkeur schriftelijk en gespecificeerd, aan Anazazi Jewels te worden meegedeeld.

Na deze termijn zal een eventuele klacht niet meer als zodanig door Anazazi Jewels in behandeling worden genomen.

Klachten met betrekking tot niet-zichtbare gebreken dienen direct na de ontdekking daarvan, maar uiterlijk 7 dagen na het verstrijken van de garantietermijn, bij voorkeur schriftelijk en gespecificeerd, aan Anazazi Jewels te worden meegedeeld.

Bij overschrijding van de genoemde termijnen vervalt elke aanspraak van de consument tegenover Anazazi Jewels met betrekking tot de betreffende gebreken.


9 Privacy

Anazazi Jewels respecteert de Wet Bescherming Persoonsgegevens, zal de persoonsgegevens vertrouwelijk behandelen en niet beschikbaar stellen aan derden. Persoonsgegevens worden door Anazazi Jewels alleen gebruikt voor het uitvoeren van de bestelling.


10 Disclaimer

Alle prijzen en informatie op deze site zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen. Anazazi Jewels doet er alles aan om de informatie die zij aanbiedt op deze site zo volledig en nauwkeurig mogelijk te laten zijn.